2012. szeptember 21., péntek

Péntek :)

A pénteki napról eddig azt hittem, hogy sokkal élvezetesebb, mert hát ugye itt a hétvége meg minden.
  Ehelyett kész szenvedésre sikeredett.
Főleg, hogy 5 óránk volt és, mind csak szenvedésből állt!
1. Földrajz: ez még tűrhető volt, hiszen sok érdekesség van benne. :)
2. Nyelvtan: jó talán ez sem volt olyan hajmeresztő, mert Heni néni tartja, és őt szeretem! :) ( Ő egyébként rajzot is tanít )
3. Matek: na a matek az kész katasztrófa. És nem azért ,mert Tamás bácsival lenne gond csak, mert egyszerűen nem értem és kész! Hiába magolom, hiába tanulom, hiába verem a fejem akármibe nem megy! :)
4. Angol: nos ez az óra egyáltalán nem a kedvencem. Ezzel is úgy vagyok mint a matekkal. nem marad meg a fejemben, sőt ezt még tanulni sincs kedvem.... :)
5: Biológia: ezt a tantárgyat szerintem szeretem, mert Docsa néni (Ildikó néni) tarja, aki nem csak vicces, de ugyanakkor nagyon jó pofa is és laza. Nem az a rágörcsölős tanár.. :)
  Nos a mai napom ennyi lenne..., eddig! :)
Majd még írok, persze csakis a tanulás után! (???) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése