2012. szeptember 20., csütörtök

A mai napom :)

Ma arra ébredtem, hogy esik az eső.
 Ennek nagyon nem örültem, mert én és a húgom biciklivel járunk iskolába. :(
De nem ez volt a mai nap fénypontja. Ma megkaptuk a 7. évfolyam 1. injekcióját a Hepatitis betegség ellen. Mondanom sem kell, hogy senki nem volt oda, azért , hogy tűkkel szúrkáljanak minket, de ez még mindig jobb lenne mint máj gyulladást kapni... ( Mert tudtommal ezt jelenti a Hepatitis )
 A "szuri" egész kellemes volt, én még néztem is, ahogy adják be.
Eleinte nem volt semmi mellékhatás, de aztán egy kicsit fájt, meg zsibbadt. De ez természetes.., vagy nem??
Az osztályunkból a Betti és a Margó voltak azok, akik nem kaptak védőoltást.
A Margó direkt nem kapott, viszont a Betti hiányzott az iskolából, így neki majd be kell pótolni. :(
De legalább fizikáról mentünk el az oltás miatt !!! :) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése