2012. szeptember 25., kedd

Fáradalmak! :)

A mai napom roppant hosszú és nehéz volt!
Az 1. óránk angol volt, ami már önmagában nagy fejfájást okozott...
A 2. óránk etika volt.
Érdekes témák vannak ebben a tantárgyban, de nagyon kevés az idő, hogy átbeszéljük. A jövő hétre egy fogalmazást kell készítenünk, melyben leírjuk életünk egyik legszomorúbb, vagy legboldogabb pillanatát.
Kíváncsi leszek... :)
3. óra tesi!!! ://
A tesi órát szeretem, mert tisztában vagyok a mozgás fontosságával és a többi. A testnevelés tanárnőt (Kitti nénit)  is szeretem ,mert nekem tetszik ahogyan tanít, de amit ma csináltunk....
Sorakozóban kezdődött a probléma, mert a fiúk azt mindig elökörködik, és Kitti nénit ezzel nagyon felidegesítették. azt mondta, hogy addig fogjuk a sorakozást gyakorolni ameddig nem néz ki úgy mint egy kettes sor. ezért a tesi órán párosával futottunk körbe, körbe, körbe és körbe! :)
Persze volt egy két perces pihenő a futások között, de tulajdonképpen egész órán futottunk. :) Van ilyen ha az ember nem válogatja meg az osztálytársait! :)
4. óra technika volt. Ez csak a szokásos..
5. és egyben majdnem utolsó óra, matek! Itt is jelen volt a szokásos "értelem és szorgalom, meg ész...." :)
6. óra az nem is óra volt hanem egy ilyen korrepetálás szerű, amit az Edinának ( barátnőmnek ) tartottak, de én és a Berny /Betti/ is jelen voltunk.
Végül haza érkeztem és megjelent a Cinti ( másik barátnőm ) a leckéért, mert nem volt ma suliban. De ez egy másik történet!

Mindenki kívánjon Nekem szerencsét, hogy a holnapi napom, ne legyen ilyen balszerencsés!!!

                                             Fanni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése